ZÁKLADNÍ ÚDAJE
Rok výroby: 2017/2018
Rám: trubkový ocelový (25CrMo4)
Celková váha bez pilota: 266 kg
Maximální rychlost: 125 - 160 km/h (podle nastavení)
Zrychlení na dráze 75 m: 4,1 s
Anička je v pořadí již třetí vůz týmu. V této sezóně se tým soustředil zejména na odladění a odlehčení doposud vyvinutých dílů tak, aby vůz byl schopen konkurovat ostatním vozům ve světové špičce. Výsledkem tak bylo například 3. místo v disciplíně skid-pad na závodech FS Czech.
Vedení: Filip Veselka
Marketing: Petr Hocek, Adéla Šolcová
Powertrain: Martin Váňa, Dominika Čadková, Tomáš Trepák, Jiří Franta
Podvozek: Michal Machotka, Matěj Hadasčok, Radek Franc, Adolf Živný, Vašek Stránský
Karosérie: Tomáš Jarkovský, Milan Pekárek, Vojtěch Svoboda, Martin Severýn, Jan Bayer
Elektro: Mihal Hudec, Ondřej Vacek, Michal Kadlec
Rok výroby: 2017/2018
Rám: trubkový ocelový (25CrMo4)
Celková váha bez pilota: 266 kg
Maximální rychlost: 125 - 160 km/h (podle nastavení)
Zrychlení na dráze 75 m: 4,1 s
Motor: Suzuki GSX-R 600
Max. výkon: 106 HP
Max. točivý moment: 73 Nm
Vrtání x zdvih: 67 x 42,5 mm
Kompresní poměr: 12,8
Řídící jednotka: EMU BLACK
Převodovka: 6-ti stupňová, ovládaná servomotorem
Řazení: pomocí pádel pod volantem
Diferenciál: Drexler s omezenou svorností
Sekundární převod: motocyklový řetěz 520
Rozvor: 1600 mm
Rozchod kol přední nápravy: 1283 mm
Rozchod kol zadní nápravy: 1257 mm
Světlá výška vozu: 30 mm
Pneumatiky: AVON 195/530-r13
Disky: OZ Racing 13''
Zavěšení: nezávislé zavěšení všech kol; dvojitá A ramena na obou nápravách
Odpružení: v předu pull rod; v zadu push rod
Tlumiče: Rock Shock VIVID RC 2 pružinové
Brzdy: AP Racing
Přední brzdy: čtyřpístkové
Zadní brzdy: dvoupístkové