ZÁKLADNÍ ÚDAJE
Rok výroby: 2022/2023
Rám: trubkový ocelový (25CrMo4)
Celková váha bez pilota: 240kg
Maximální rychlost: 125 - 160 km/h (podle nastavení)
Zrychlení na dráze 75 m: 4,09 s
Viktorie se stala naší pátou formulí, kterou jsme v týmu FS TUL Racing vytvořili. Viki se historicky poprvé zůčastnila tři závodů - FS East, FS Czech Republic a FS Alpe Adria.
Vedení: Ondřej Macháček
Marketing: Sára Čelišová, Helena Doanová, Tomáš Maroul, Anežka Ladová, Michal Pešek, Michaela Procházková
Powertrain: Vítězslav Štich, Daniel Stuchlík, David Morávek, Jakub Kochrda, Lukáš Hrnčíř, Lukáš Vágner, Tomáš Trepák
Podvozek a řízení: Ladislav Horálek, Jan Malý, Patrik Skýpala, Vojtěch Dufek, Kateřina Hajleková
Kapotáž : Dominik Trunec, Kamil Mukminov, Jakub Vyleťal, Jan Jirouš, Jozef Jaroslav Fekiač, Simeon Molnár, Šimon Doležal, Václav Kočí, Daniel Bouda
Elektro: Tadeáš Březský, Vítek Hanzlík, Lukáš Kocián, Jiří Netík, Vojtěch Kloz
Rám: Ondřej Polívka, Tomáš Kubeček, Michal Macek
Rok výroby: 2022/2023
Rám: trubkový ocelový (25CrMo4)
Celková váha bez pilota: 240kg
Maximální rychlost: 125 - 160 km/h (podle nastavení)
Zrychlení na dráze 75 m: 4,09 s
Motor: Suzuki GSX-R 600
Max. výkon: 106 HP
Max. točivý moment: 72 Nm
Vrtání x zdvih: 67 x 42,5 mm
Kompresní poměr: 12,8
Řídící jednotka: EMU BLACK
Převodovka: 6-ti stupňová, ovládaná pneumatickým válcem
Řazení: pomocí pádel pod volantem
Diferenciál: Drexler s omezenou svorností
Sekundární převod: motocyklový řetěz 520
Rozvor: 1575 mm
Rozchod kol přední nápravy: 1280 mm
Rozchod kol zadní nápravy: 1280 mm
Světlá výška vozu: 40 mm
Pneumatiky: Continental C19 Slick/Wet
Disky: OZ Racing 10''
Zavěšení: nezávislé zavěšení všech kol; dvojitá A ramena na obou nápravách
Odpružení: push rody
Tlumiče: ZF Sachs ffs 02
Brzdy: Brembo
Přední brzdy: čtyřpístkové
Zadní brzdy: dvoupístkové