ZÁKLADNÍ ÚDAJE
Rok výroby: 2020/2022
Rám: trubkový ocelový (25CrMo4)
Celková váha bez pilota: 241 kg
Maximální rychlost: 125 - 160 km/h (podle nastavení)
Zrychlení na dráze 75 m: 4,1 s
Klárka je v pořadí čtvrtou formulí, kterou tým FS TUL Racing sestrojil. Oproti minulým monopostům se dočkala několika zásadních vylepšení jako je lepší uchycení podvozku, kontrolované sání vzduchu díky elektrické klapce nebo třeba telemetrický systém na sběr a vizualizaci dat v realném čase. Klárka se zúčastnila dvou závodů - Formula SAE Italy a Formula Student Czech Republic.
Vedení: Ondřej Macháček
Marketing: Sára Čelišová, Helena Doanová, Natálie Kleistnerová, Zuzka Al-Chalabi, Balaji Bharath Kumar
Powertrain: David Morávek, Vítězslav Štich, Lukáš Vágner, Tomáš Trepák, Lukáš Hrnčíř, André Křižanec
Podvozek a řízení: Ladislav Horálek, Martin Váňa, Jan Malý, Patrik Skýpala, Matěj Hadaščok
Kapotáž : Dominik Trunec, Kamil Mukminov, Jakub Vyleťal, Václav Petrák, Vojtěch Svoboda
Elektro: Tadeáš Březský, Vítek Hanzlík, Lukáš Kocián, Ondřej Vacek
Rám: Milan Pekárek, Tomáš Kubeček, Ondřej Polívka, Michal Macek
Rok výroby: 2020/2022
Rám: trubkový ocelový (25CrMo4)
Celková váha bez pilota: 241 kg
Maximální rychlost: 125 - 160 km/h (podle nastavení)
Zrychlení na dráze 75 m: 4,1 s
Motor: Suzuki GSX-R 600
Max. výkon: 106 HP
Max. točivý moment: 72 Nm
Vrtání x zdvih: 67 x 42,5 mm
Kompresní poměr: 12,8
Řídící jednotka: EMU BLACK
Převodovka: 6-ti stupňová, ovládaná pneumatickým válcem
Řazení: pomocí pádel pod volantem
Diferenciál: Drexler s omezenou svorností
Sekundární převod: motocyklový řetěz 520
Rozvor: 1575 mm
Rozchod kol přední nápravy: 1280 mm
Rozchod kol zadní nápravy: 1280 mm
Světlá výška vozu: 40 mm
Pneumatiky: Continental C19 Slick/Wet
Disky: OZ Racing 13''
Zavěšení: nezávislé zavěšení všech kol; dvojitá A ramena na obou nápravách
Odpružení: push rody
Tlumiče: ZF Sachs ffs 02
Brzdy: Brembo
Přední brzdy: čtyřpístkové
Zadní brzdy: dvoupístkové