Základní údaje
Rok výroby: 2015/2017
Rám: trubkový ocelový
Tým (rám a kapotáž): Tomáš Pavlů - Rám, Martin Kolomazník - Zadní uchycení, Dominika Čadková - nádrž, Honza Bělík - kompozity, Milan Pekárek - kompozity, Vojtech Svoboda - kompozity
Rok výroby: 2015/2017
Rám: trubkový ocelový
Tým (rám a kapotáž): Tomáš Pavlů - Rám, Martin Kolomazník - Zadní uchycení, Dominika Čadková - nádrž, Honza Bělík - kompozity, Milan Pekárek - kompozity, Vojtech Svoboda - kompozity
Motor: Suzuki GSX-R 600
Max. výkon: 93,2 kW
Max. točivý moment: 67,7 Nm
Vrtání x zdvih: 67 x 42,5 mm
Kompresní poměr: 12,8
Tým: Tomáš Jarkovský - brzdový syst., Michal Jindra, Martin Váňa, Matěj Hadasčok, Jakub Ježek - klapka, Vašek Stránský - chladici okruh
Převodovka: manuální 6-ti stupňová
Řazení: pomocí pádel pod volanty
Diferenciál: Drexler s omezenou svorností
Rozvor: 1600 mm
Rozchod kol přední nápravy: 1283 mm
Rozchod kol zadní nápravy: 1237 mm
Světlá výška vozu: 40 mm
Minimální poloměr zatočení: 3,8 m
Tým: Honza Malad - Řízení, Michal Machotka - Podvozek, Adolf Živný - volant, Vašek Stránský - pedalovka
Zavěšení: lichoběžníkové (pull rod)
Tlumiče: Rock Shock VIVID RC 2 pružinové
Brzdy: AP Racing
Přední brzdy: čtyřpístkové
Zadní brzdy: dvoupístkové